Veelgestelde vragen

- Is er een maximaal aantal tekens dat op het tegeltje kan?
Nee, er is geen maximaal aantal tekens. Op het moment dat een tekst groot is wordt door ons de lettergrootte aangepast zodat de tekst nog steeds netjes op het tegeltje past.


Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
- Ja zeker, in de winkelwagen kunt u het factuur- en/of verzendadres doorgeven. 


Wat zijn de verzendkosten?
- Voor producten die door de brievenbus kunnen rekenen wij € 2,95 aan verzendkosten. Voor pakketten is dit  € 5,95 (Levering 1 werkdag) of € 3,95 (levering 4 - 6 werkdagen). Vanaf €50,- betaald u geen verzendkosten.
De verzendkosten voor uw bestelling wordt berekend in de winkelwagen. 


Ik wil meerdere mokken bestellen met verschillende namen, moet ik alle namen 1 voor 1 intypen?
- Als u een grotere bestelling wilt plaatsen kunt de namen naar ons e-mailen. Wij zullen de bestelling voor u aanmaken zodat u zelf niet 1 voor 1 alle namen op de website moet in te voeren.


Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, klopt dat?

- Na het plaatsen van u bestelling ontvangt u binnen 5 minuten de orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Mocht u deze niet hebben ontvangen dan bestaat de mogelijkheid dat de bevestiging in uw ongewenste e-mailbox staat. Als u de bevestiging ook hier niet kan vinden dan is er waarschijnlijk een foutje gemaakt in het e-mailadres. Als u contact met ons opneemt via klantenservice@watzalikkopen.nl dan zullen wij u de orderbevestiging e-mailen op het juiste e-mailadres.


Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
- In onze webshop kunt u keizen voor 2 aflevermogelijkheden:
1. Op werkdagen voor 16u besteld, dezelfde dag verzonden.
Met deze optie wordt uw bestelling (indien op voorraad) de eerst volgende werkdag bij u geleverd
2. Levering 4 - 6 werkdagen
Met deze optie wordt uw bestelling in uiterlijk 6 werkdagen bij u geleverd.


Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
- Ja zeker, in de winkelwagen kunt u kiezen voor de optie "Afhalen in Goes". 
Zodra de bestelling voor u is gemaakt ontvangt u een e-mail met de mededeling dat de bestelling voor u klaar ligt. Bestellingen kunnen van maandag t/m vrijdag afgehaald worden van 09.00u - 17.00u.
Ons adres is: Industriestraat 14E, 4462 EZ Goes.


Mijn bestelling is kapot aangekomen, wat moet ik nu doen?
- Het is natuurlijk niet de bedoeling dat een bestelling beschadigd of kapot wordt geleverd. De snelste manier is om z.s.m. een foto van het beschadigde product te e-mailen naar klantenservice@watzalikkopen.nl 
De klantenservice zal z.s.m. contact met u opnemen.


Heeft u een andere vraag?

Tel: 0031 (0)113 850697
E-mail: klantenservice@watzalikkopen.nl


Algemene bedrijfsgegevens:

Watzalikkopen.nl
Industriestraat 14E
4462 EZ Goes
Tel: 0113 - 850 697
E-mail: klantenservice@watzalikkopen.nl

KvK-nummer: 50517929
BTW-nummer: NL200856376B01

Rabobank: 358289661
IBAN: NL47RABO0358289661
BIC: RABONL2U

Promobanner